|
|
日期 |
|
|
HI JOE,
理論上,說話一分鐘很少會感到吃力或咬字變得不清。 舌頭的肌肉結構能讓我們應付日常的生活有餘。
發音問題也很少會突然出現。
倘若你確實認為近來說話差了,還要留意其他四肢的活動能力,也要考慮是否需要請醫生為你作身體檢查。
你也可找言語治療師檢查一下發音及口肌能力,是否真的如你所形容?還是其他說話問題,例如流暢?
謝姑娘
|
日期 |
|
|
|
我今年就18歲既
一向講野都無乜問題亦無話黐利根咁
但係近期開始講野講得耐就會好似黐利根咁
有d 音如"s","r"音都好難發到
有時候食野之後亦有咁既問題
另外講野講得耐少少,如一分鐘左右
又發現有點吃力...但係從前係無既
唔知會係d乜問題呢?
|
|